Sun, Sun, Sun.


Jag trooooor att det finns en chans att jag har bränt mig lite på ryggen idag.
Sabina och jag utnyttjade verkligen soltimmarna och satt ute i ca tre timmar.
Och ikväll blir det till att följa med syster på Madeshowen.
Enligt källor ska den vara bra ;)

Idag ringde de mig kl 8 (!!!!) och frågade om jag kunde jobba imorgon.
Kul att bli väckt, då kunde de lika väl ringt senare på dagen.
Jag hade en sån enorm huvudvärk när jag gick och la mig igår, så sömnen hade varit välkommen.
Men skönt att det börjar trilla in lite jobbtimmar igen, då april verkligen fick skrapa ihop sina timmar. 

Känner att mycket börjar rätta till sig.
KEEP IT THAT WAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0