Egoboost

I torsdags när jag väntade på tåget hem i Växjö, gick jag in och köpte mig en tidning.
Hittade Isabella Löwengrips nya tidning Egoboost,
(Har inte sett att de säljer den i Nybro, eller så är det jag som är blind)

I alla fall så tänkte jag köpa den bara för att se vad det var.
Och den var GRYM!
En tidning som äntligen förstår mig och mina tankar.
Mycket bättre än veckorevyn, cosmo, solo och alla sådana tidningar som inte är specialinriktade.
Man mår himla bra efter att ha läst den och den håller några gånger.
Man orkar inte med hur mycket egoboostande som helst. Men lite i taget, sådanahär dagar.

Så den är ett hett tips att läsa, jag ska lätt beställa en prenumeration på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0