It's a win-win

Hur jag än vrider och vänder på allt,
så ser jag ändå bara möjligheter i min framtid!
Och det är så jäääääävla underbart!

Bra sommarjobb, bra midsommar, bra plugg, bra lägenhet!
Brabrabra.
Det är verkligen så jag skiter i vilket nu, när man ändå försöker hitta tillbaka en förlorad kontakt och då får ett skitsvar tillbaks, då orkar jag verkligen inte lägga ner någon energi!
För jag ska börja nytt liv, har inget kvar i Nybro.
Och det bra jag har i Nybro, det tar jag med mig till Växjö!
Det är en win-win situation.

Och ikväll var det final i Big Brother.
Rätt person vann! Saijmon.
Det kommer kännas tomt att inte har det att följa längre. Jag blir helt enkelt för fast i serier.

nattinatti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0