3 jan.


Tiden går, tiden står still.
Det var ett tag sen jag hann med bloggen senast.
Får försöka ge det lite ändring (: även om livet börjar bli en rutin.

Men nytt år, nya möjligheter!

Nu lyssna jag på the voice, kollar runt på lite bloggar.
Ikväll är det träning och sedan avskedsfika för W med Sabina och folk (:
Killen ska iväg några månader, fuuuusk!

Tänkte igenom veckan nu,
tisdag: Jobbjobb.
onsdag: jobb, Kalmarrevyn
torsdag: speaker på trettondagsträffen.
fredag: jobb.

Älskade liv! Vart tog det vägen?

Min kropp är helt utmattad, finns ingen tid för återhämtning.

Ska försöka lägga mig en stund och titta på Ugly Betty.
Kommer säkert på något jag måste göra snart ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0