Växjö!

Haft ungefär ett dygn i Växjö.
Tåget dit fick för sig att stanna i både Emmaboda och Hovmantorp på vägen dit.
Blev upphämtad av syster i Växjö, sen direkt till hennes rum. 
Rundvisad i hennes rum, väldigt detaljerat. 
Sen drog vi oss ner till stan och La Gondola.
Thai Take away för 50:-.
Det smakade som det kostade. Billigt.
Hem och åt maten till Halv åtta hos mig.
Blev irriterade av att gubben sa Kanonis hela tiden.
Sedan Idol och choklad.
Innan vi somnade kollade vi på Svanprinsessan.
Konstaterade att de onda människorna verkligen dör.
Hur ofta händer det i barnfilmer? Oftast ändrar de sig bara.
Typ " jag lovar att jag aldrig ska bli ond igen".


Thai-maten.

Natten spenderades på madrass med en för liten filt så jag fick ligga i fosterställning.
Tog över hennes säng när hennes väckarklocka ringde.
Somnade om och vaknade runt nio.
Dagen spenderades på stan i tre timmar, hittade en mysig kofta och en hallonröd halsduk.
Även en väska hittades, men får inte komma fram förrän min födelsedag ;)

Niiice.

Btw så bokade Elin biljetter till Kalmar Fashion Show för mig, henne och fröken Knutsson på Tisdag i Kalmarsalen.
Kommer nog bli sjukt kul då det ingår bubbel och goodie bags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0