Tell me that you want me.

Efter lite klagomål om mitt dåliga bloggande, så ska jag ta mig i kragen och skärpa till mig.

Tisdagen, födelsedagen, spenderades mest hemma. Gjorde mig en riktig Fanny-dag och gjorde saker som jag själv ville.
Fick lite fina grejer, men är dålig på att ta kort så kommer väl senare. :)
På kvällen kom Elin och Sabina. Helt överraskande då jag fick ett samtal "Vad gör du? Du kanske ska titta ut i trädgården.." Så kom dom, så gulligt! :) De hade med sig muffins så blev fika och kaffe.
Senare kom Elin och Hellis också. Fick en söt kaffemugg med ett annorlunda kaffe till.
Älskar jag kaffe eller älskar jag kaffe?
Fick även ett kort, där det stod att jag, Elin och Sanna skulle på Kalmarrevyn efter nyår.
Tack allihop<3 Ni gjorde min dag!

Igår bokade vi resa till Egypten. Jag, Elin, Sabina, Martin, Rasmus och Hellis ska åka.
Ska bli skönt att komma härifrån och till värmen!

Idag har jag jobbat. 7 timmar i sträck utan att äta.
Tro mig när jag var helt slut efter jobbet!

men imorgon är det på att igen. Börjar vid 6 så jag får sluta tidigare.
Eftermiddagen kommer morfar och Greta hit på fika.
På kvällen åker jag vidare på förfest hos Sabina.
Full rulle och jag lär vara trött sen!

I alla fall så rullar vardagen på. Jag är glad för varje minut jag får hoppa in och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0