Onsdagens inköp.

Såhär två dagar efter, visar jag inköpen från Kalmardagen i Onsdags.



Världens skönaste och sjukt billiga byxor.
Typ de enda i världen som sitter bra på mig.
Bikbok. 300:-



Grå kjol med veckningar på sidorna.
Vero moda 130:-



Foundationborste från Kicks eftersom min förra började tappa stråna.
Vet att Elin blev rekommenderad denna, så jag gav den också ett försök.
Mjuk, men stadgad borste.
kicks 100:-

Sen hittade jag min älsklingsläppsyl på apoteket. Försvarets hudsalva.
Den säljs inte på apoteket i Nybro längre. Riktigt dåligt då den är det bästa!
Sen Kinamatsbuffé på detta och en glass.


Kommentarer
Postat av: Elin G

snygga kläder gumman !! saknar dig sååå :( mår dåligt lite, så mkt saknar jag dig <3<3

2010-09-14 @ 14:06:17
Postat av: Elin G

saknar dig så sjuukt mkt, det gör ont !! :( jag älskar dig! <3 p.s. snygga kläder, sexxy ;) hihi

2010-09-14 @ 14:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0