I got a feeling.


Långfredag?
Skulle inte tro det även om det känns som det.
Har man varit vaken sen kl 5 i morse, så blir dagen lång och inte blir det bättre av att man sovit max 2 timmar.
Har legat och varit orolig för att klockan inte ska ringa. Det gjorde den nämligen inte igår. Så pappa väckte mig och jag hoppade direkt upp ur sängen. Det var inte rätt sätt att vakna på för 5 minuter senare var jag kallsvettig och låg på golvet för att allt skulle sluta snurra.

Har haft en bra dag. Får fortsätta jobba nästa vecka med.
Jag hoppas på längre vik framöver, då en har blivit sjukskriven. Men en vecka i taget.
Fick reda på idag att jag på måndag får semesterersättning. Ovan arbetare som jag är hade jag inte förstått det så på måndag kommer det in lite extra cash på kortet. Men det ska läggas direkt på resan.

Nu åker jag strax mot Sabina och Martins place. Jag får stå för sällskapet eftersom jag inte ska med ut ikväll.
Tidig morgon imorgon med, men det ska jag nog överleva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0