Can I see the beginning?

Jag har en sån sjuk träningsvärk i magen!
Kan ju knappt andas utan att det värker.

Igår tog Sabina och jag tag i saken och började gymma igen.
Härlig känsla efteråt, det var längesen jag var så pigg.
Och för en gång skull passar träningen in i mitt liv. Älskar det.
Fast det var lite pinsamt när jag skulle träna armarna.
Hur svag kan en människa bli? Lyfte typ 13 kg och då skakade armarna efteråt.
Men avslutade med att köra slut på mig i crosstrainern.
Stolt var bara förnamnet efter det.

Idag funderar jag på att gå ner och sätta mig på cykeln, kanske ta crosstrainern.
Styrka får bli en annan gång, när kroppen hänger med. ;) På onsdag ska jag och Sabina spinna.

Btw, så ringde de från jobbet idag. En dag hann jag vara ledig, innan det blev dags att rycka in igen.
Underbart med pengar i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0