Where is the sun?


Hata vädret!


Så, nu är ilskan typ ute.
Igår sov jag nästan hela dagen, den där bakiskänslan är fan inte att leka med.
Så ingen bloggning igår.
Vallen i fredags var himla kul.
Lite drickande och dansande med tjejerna, så allt var på topp!

Idag var det Kalmar igen med Elin, var inne och letade sjal och väska till balen och kom även hem med det.
Det är inte illa.
Kina-maten toppade allt, men två portioner var kanske lite väl?!
Efter det drog vi till hansa och IKEA, drack kaffe och åt prinsessbakelse och mousse.
Sjukt gott, men det känns i magen.

Hemma väntade ett paket från HM.
har fått hem en vit blus, en bikiniöverdel och boyfriend-shorts.
Så nu är jag redo för playan ;)

Senare ikväll när Sabina hör av sig ska jag till henne, så blir det ansiktsmask och mys.
Efter det spelkväll hos Elin med Frida och Julia också. 

Sen ska jag även hämta pappa som är på innebandyfest. 
Hans kommentar: 
" Jag är inte med i deras innebandygäng längre, men jag blir fortfarande bjuden på festerna och de går jag iaf på". 
Så rätt. Det är min lilla pappa det. 
Men förresten, ingår det i kontraktet när man får körkortet att man ska skjutsa sina föräldrar?! 
Tydligen..
;P  

Kommentarer
Postat av: danne

när får man komma o kika på bikinin? (A)

2010-05-16 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0