Shining.


Gick upp "tidigt" för att åka till Kalmar med Danne och leta balskor.
Hade redan tittat ut ett par från Din Sko, men när vi kom dit fanns de inte i min storlek.
39 var för liten och 41 för stor. Så nu har jag beställt hem dem från nätet. --
Sen När började folk ha samma storlek som mig? ;o Har aldrig varit med om att 40 varit så åtgånget.






Sen blev det en tripp och kollade runt lite bland kläder osv.
Köpte min systers födelsedagspresent, en tischa (t-shirt).

Nu har jag också kollat runt på alternativa studentklänningar.
Ibland undrar jag om det inte bara är en lite skön känsla att ens leta efter den perfekta.
Jag hoppas min klänning kommer snart så jag kan skicka tillbaka den, nu vet jag 4 (!) som har beställt och skickat tillbaka pga för konstiga mått på klänningen.
Men ska inte börja leta på allvar innan jag har fått den. men kika kan man ju alltid göra ;)

Nu har jag avslutat det sista på min sista apu-uppgift. underbart!
Bara lite skit kvar sen jag missade två dagar förra veckan.
Men det får tas tag i imorgon eller tisdag eller onsdag, typ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0