lovely

Nu är jag inne på sjätte dagen med enorm förkylning.
Dock har febern lugnat ner sig lite. :)

Igår träffade jag Sabina och Hellis över en kaffe, ananaspaj och sabinas goda muffins :)
Det var trevligt med lite talking, även om Hellis har blivit lite väl inkörd på politikspåret ;) Vi fick höra en hel del om varför de rödgröna jobbade emot landsbygden. 

Idag har jag hunnit shoppa till mig lite på hm.com. 
Två bikinisar och en bikinitrosa. Varje del för 49.50. 
Toppen ju! 
Lägger upp bilder sen. 
Färgglada var de i alla fall :) 

Ska även shoppa nya underkläder på lindex idag, då mamma fick ett bra erbjudande. 
Det bästa som finns är ju att kunna slänga gamla trosor och bhar och få nytt! :) 

Hörs senare! 
Nu ångning och dusch.  


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hellis jävla politiksnack ;) Jag tycker vi ska ha den där valvakan vi pratade om, med Hellis i en bur på balkongen ;)



Din ananaspaj<3

2010-05-06 @ 16:27:38
Postat av: Fanny

HAHA. lätt att vi ska ;D han behöver verkligen buras in!



haha, dina muffins. det får vi fan göra om :D <3

2010-05-08 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0