I really really want you.


Med snorig näsa, lite bättre huvud och öm hals, ska jag imorgon ta mig till skolan.
För att jag måste, för att jag inte har råd med att vara sjuk.
Min almenacka är proppfull och samtidigt försöker jag få in så mycket som möjligt att träffa mina vänner.
Det har varit för lite av det och I miss it. :)

Jag saknar redan att jag inte ska till min APU-plats istället.
Tidigare APU-perioder har jag i slutet alltid velat tillbaka till skolan.
Men inte nu. Jag har haft det sååå bra.
Usch. Fäller snart en tår.
Det kanske är det gratis kaffet jag saknar? Gah, nu måste jag behöva betala för det också. Jisses.

Inte länge kvar till studenten snart.
Det längtar jag till. Även om allt inte ordnat sig, men det är väl charmen.

Fick ett ursött inbjudningskort av Sanna idag till Studentfest hemma hos henne i Lenhovda den 18 juni.
Lovely.

Nähä, dags för skönhetssömnen nu då, så jag ser lite vettig ut imorgon.
Dags att börja tänka på det med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0