Hands up!


Fan vad duktig jag vart idag!
Efter att ha sovit fyra timmar inatt, gick jag upp vid sju.
Pappa sa att jag skulle få köra till skruv, för han var inte säker på om han var redo efter kvällen.
Guttans,
Jag hatar växjö-vägen. Den känns så ostadig :O

I Skruv var det tävling. Massa duktiga barn som gjorde väldigt bra resultat!
Vädret var riktigt kasst, men kunde botas på förmiddagen med ungefär tre koppar kaffe.

Hemma igen blev det pizza som jag sedan straffade mig själv med en långrunda på 5 km. 
Det ska göras om oftare!

Imorgon blir det nog chill. Ska försöka få klart så mycket som möjligt av religionen eller svenskan. Har kommit fram till att nästa vecka lär bli sjukt bra, iaf med tanke på skoltimmarna.

Måndag: Inga lektioner.
Tisdag: Ingen religion
Onsdag: Ledig historia på morgonen.
Torsdag: Ledig
Fredag: Slutar vid elva.

We like!

Kommentarer
Postat av: Heeelliz

Växjövägen är underbar ju ! :D

2010-05-16 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0