Bal.

Har spenderat de två senaste dagarna hos Sanna.
Haft en massa mys och så.
Hyrde två filmer igår, "It's complicated" och "Det regnar Köttbullar".
Den första somnade vi till, den andra var bara..konstig!

I alla fall.
Imorgon är det bal.
Pirr i magen, stora förväntningar.
Glada människor och stora leenden.
Gud vad kul det kommer bli!:) Ser verkligen fram emot det.
Detta är något jag längtat efter sen februari.
Velat fram och tillbaka hela tiden, köpte klänningen, fortsatte vela.
Men nu är det imorgon.
Och mindre än två veckor till studenten!

Herregud. Låt mig svimma två sekunder.

Köpte min studentklänning igår på Kosta, eftersom jag inte fått den jag beställde.
men denna kommer bli helt underbar den med:)
Längtar verkligen!

Nu blir det snart sängen.
Knappast för att sova, fast jag hoppas jag kommer kunna göra det. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0