With an empty bag.


Oj, tiden bara går och jag blir bara tröttare och tröttare.
Fast i ögonen, inte i huvudet. weird?!

Igår gymmade jag för första gången på länge och i måndags var Elin, jag och hund ute och gick en långpromenad. Vilket resulterade i ett litet besök hos Svenne och hans båtar! Elin och jag var sååå imponerade. ;)

Efter gymmandet igår förpestade jag lite av Hellis liv med att sitta med när han tränade Elinx2 och andra barn. :)
Hann även med lite snicksnack med Jens innan han gick iväg för att städa. duktig pojk de!

Idag har det bara vart APU och allt har gått så himla fort. Även denhär veckan och imorgon blir det påsklov efter sista lektionen :) underbart eller vad? På fredag blir det Kalmar hela dagen och kvällen och natten med 3 Elinar. Börjar med gustafsson och avslutar med Kindberg och Knutsson! great!

see ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0