Time and sun


Jag vill ut i solen, men har ett kilo läxor att göra :(
Detta är inte bra. Inte okej.
Det är ju så typiskt att den ska skina så mycket just när jag inte har tid för den.

Btw, cepedag i skolan.
Kristendomsprovet kändes ju iaf väldigt bra!

Vi fick skriva recension på Sex and the city filmen.
En av frågorna var:
" Hur ser det perfekta förhållandet ut för dig?"
jag börjar fundera högt för mig, sanna och elin tittar snett på mig. Så typiskt mig.
Nej, men alltså helt seriöst. Det perfekta förhållandet?
Finns det ens? Jag som snart börjar tro att kärlek är ett hittepå.
Fast visserligen, det finns ett liv utanför Nybro. Fan vad jag längtar dit! :)



Och så levde de lyckliga i alla sina dagar...

yeah right ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0