StylebyStars.


Studentklänning beställd!
Är jävligt nöjd och jag hoppas den är lika snygg i verkligheten också :)








Och för folk, som typ Hellis som skulle tycka denhär är oanständig eftersom den varken är heltäckande eller helt genomskinlig ;) , så kan jag meddela att den är inte lika kort i min storlek utan den täcker ner mot halva låret :)

Jag är riktigt nöjd. Såsom jag är med dagen. Började dock inte jättebra med att jag glömde glasögonen hemma och fick världens huvudvärk på morgonen. Men annars jättebra. Solen skiner, jag är snart klar med historian med bara en fråga kvar, sen lite träning ikväll så kommer detta bli superbra.
 Imorgon är det Kalmar för högskolan samt luncha med Elin, Jill och Sanna. 
Great! 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0