Stupido!


Sitter i den helt underbara skolan.
Blö.
Fake! Take me away.

Har precis fått reda på två inlämningsuppgifter, Mvg. Såntdär betyg som man tycker om :)
Läraren ville även kopiera ett av mina arbeten, för framtiden.
Då måste det ju vara bra ;)

Senare gym och sedan småbarnsträning om jag orkar.
Funderar på att strunta i den, har massa skolarbete jag måste göra och veckan och helgen är i princip full.

Imorgon: två möten, sen ska Elin och jag skicka massa papper om Au-pair grejen.
Fredag: Skola, träffa Svensson för att vi ska leka designers och sy och ha oss. På kvällen, lutar det troligtvis mot utgång.
Lördag: Hämta balklänningen. Söker chaufför med bil?!
Söndag: Plugg, plugg, plugg.


Kommentarer
Postat av: danne

jag har bil =)

2010-03-03 @ 13:43:49
Postat av: Fanny

Det var ju bra :) Men det blev ändrat nu till nästnäsa helg :)

2010-03-03 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0