Modevisningen i Modehuset.

Modevisningen i Modehuset.
Många fina outfits och jag hittade mig en riktig drömman på catwalken ;)


MQ 


Har glömt bort affären. ( hjälp elin? )


Gina tricot 


Vero moda. Ursäkta suddigheten.


Jack&Jones.


Denhär killen funderade jag på att sno med mig hem. Så cool ;)
Name.It.


Från nya butiken Cassels.

Var många fler butiker med, men det blev tyvärr många suddiga bilder.
Elin och jag shoppade även lite smått då det var många erbjudanden.
Men bilder kommer imorgon :)

-natti.

Kommentarer
Postat av: elin.

MQ fanny ;)

2010-03-26 @ 22:01:24
Postat av: Fanny

HAHA! jaha, de var båda två från MQ. :D

thank you!

2010-03-27 @ 15:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0