Look what they've done to my brain.


Är sådär lagom trött efter att ha fått dra mig upp vid nio, för tävling vid tio.
Ingen tävling för mig, men jag jag funktionärade istället och var jätteduktig.
Så var även barnen :) Massa personliga rekord och jag blir alltid lika stolt över dem!

Jag har börjat kolla om i min kära skolåda med satc-serien.
Love. Bibel.

Igår var jag med fröken Elin Gustafsson och herrn Adam Ekholm på IKEA och åt mat.
Massa gott och tackar Adam för maten!
Sen blev det en runda på modehuset och testade massa skor. ;)
Bilder kommer sedan.
Har även köpt mina studentskor nu.
Så är jätteglad. :)

Nähe, tänkte sno Elin Kindberg ikväll. Om hon kan få för sig att svara på sms ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0