Kalmar-dag


Dagen har spenderats i Kalmar med familjen.
Tävling för lillasyster och lite blandat för mig.
Kände direkt när jag kom dit att jag inte skulle överleva dagen utan kaffe, så blev en sväng mot pressbyrån för köp av en latte.

Efter tävlingen blev det mat på Frasses och sedan en sväng i modehuset.
Kli i fingrarna av att känna på vissa plagg som jag så gärna vill ha råd att köpa.
Men det får vänta till en annan helg.

Fick med hem ett par svarta walkingskor och iläggsula.
Har ju enorma problem med min rygg, så det var inte en dag försent att köpa det!
Plus att det är diskret med svarta skor så jag kan använda de till vardags när det behövs dämpning för ryggen.

Ikväll blir det tidig sänggång.
Imorgon börjar andra veckans praktik, fyra dagar och jag känner mig lite småsjuk just nu.
Hoppas det blir bättre imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0