Hollowed


Jag tror att det jag längtade efter igår, var solen :)
Som sken så underbart. Jag har nog en såndär inbyggd vädergrej som vet vilket väder det blir nästa dag så jag kan förbereda mitt humör. Och som det verkar nu, blir det sol imorgon också ;)

Dagens lektioner har gått fort.
Slutade med att vi var tio kvar i klassen på sista.

Sanna och jag har kommit riktigt långt på projektarbete och nu är det bara retuschering som återstår.
Allt skrivande är klart och det känns underbart bra. :)
Nästa vecka drar vi ut på APU. Ingen skola på 6 veckor och de veckorna brukar gå jädrans snabbt!
Sen när vi kommer tillbaka är det 6 veckor kvar till studenten!
Gah. Pirr i magen.

Idag fick jag reda på en grej, som gjorde mig och några andra rejält upprörda!
Tänker inte ta upp dethär, men en lärare har jag verkligen tappat respekten för. Fattar inte hur fan vissa människor kan tänka. Hjärtlösare människa har jag inte träffat! Usch.


Förresten, idag fyller mamma år :)
Grattis på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0