Galet!


Igår blev det spontanutgång!
Med tanke på min ekonomi, så skulle jag från början inte haft råd att gå ut så var helt inställd på det.
Men elins mamma räddade allt och skjutsade oss både in till Kalmar och hem! Tack så jättemycket! 

Bästa kvällen på länge! 
Var på Palace för första gången i mitt liv och det var riktigt kul! 
Elin Kindberg, jag och Elin Knutsson shakade ass och drack massa drinkar! 
Galet kul alltså! 
Detta ska definitivt göras om.

Cosmopolitan!
Dålig mobilbild men ni överlever. 



Mådde lite värre när jag kom hem, stupade i säng och vaknade med världens huvudvärk. 
Upp och käkade frukost och sen ner i sängen och sov i 1timmes-perioder mellan 11.00-15.00. 
Fick sms av Kindberg. Hon skulle jobba idag stackarn, så hon hade tryckt i sig 6koppar kaffe. haha! så nu var hon speedad. ;)


Nu har jag kollat klart de två sista avsnitten av Glamourama. 
Druckit kaffe och ätit pizza.

Snart ett nytt inlägg med mina kläder som shoppade från HM igår.


Kommentarer
Postat av: elin

Men jävlar vad pigg jag var tills jag skulle köra hem från kalmar :P hahahaha

2010-03-21 @ 22:39:05
URL: http://ekindberg.blogg.se/
Postat av: Elin kåå

Haha jag ahr aldrig haft så sjukt kul som då! något som måste göras flera gånger! :)

2010-03-26 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0