Du gav mig allt ett hjärta kan.


Idag har vi äntligen fått hämta våra studetmössor och kläder.
Nu känns det som studenten snart är här! Fy så underbart :)
Sitter här med ett par studentmjukisbyxor. Skönaste mjukisarna jag har ägt!
Det är fleece inuti så nu ska jag inte behöva frysa mer. ;)

Idag var det uppsatsskrivning.
Väldigt luddiga ämnen tyckte jag och mitt val att skriva om "Dåliga val" blev ungefär lika luddigt.
Äh, jag har faktiskt bestämt mig för att jag ska satsa mer i de ämnen som jag ligger bra till i och mindre i de som jag inte tycker är intressanta. Sen har jag redan ett jävligt bra betyg sen nationella i höstas på uppsats så jag tänker inte gråta om jag får G för dagens :)

Men det dåliga med att redan ha skrivit uppsats idag är att jag inte har någon skrivarlust kvar och idag måste jag skriva diskussionen klar.
Noll inspiration, så på något sätt måste jag tvinga mig själv.
hm.. tål att funderas på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0