But it's alright..


HAHA, helt sjukt är det.
Först hade jag tre planer för dagen, och nu inga!
Inte meningen att vara elak mot dem som ställt in, för de hade bra orsaker.
Men grejen hur snabbt det kan vända. Lite sjukt att allt händer samtidigt ;P
Aja, detta ska ju tas igen en annan gång :) 

Men det är ju bra. Alla mina läxor blir ju gjorda :)
Vilket gör att jag kan njuta resten av helgerna sen!
Hä.

Historiax2, projektarbete och Psykosocialt arbete. 

Idag vaknade jag vid tjugo i åtta. Helt klarvaken och solen sken utanför. 
Jag gick in till min syster som höll på att göra sig iordning inför dagens tävling. 
Sen gick jag ner och kollade på Slumdog Millionare. 
Mycket fin film och helt klart värd alla sina åtta oscars! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0