Oh, happy days!

Gårdagen spenderades på Öland med Elin. Där träffade vi även Marcus och Christian som vi hängde med sen.
Trevlans folk och glass två ggr. Efter det åkte vi till IKEA och åt glass. Gick runt i affärerna där och hälsade på Elins syster på Rasta. Jag fick även gå backstage i deras restaurang.
Elin sov även hos mig, där vi avslutade kvällen med fotboll och tacochips och dipp. Mums som Elin skulle säga.

Dagen SKULLE spenderats i Långviken. Det slutade med att vi gick på stan och inhandlade oss varsin väska, storshoppade på apoteket ( har jag sagt att jag är dundermegaförkyld?) och även köpte en almenacka. Fika på Dolce och ett besök hos Rasmus på hans jobb.

Detta köpte jag på apoteket för 41:-
Att användas efter sol. Vet inte om det är bra? Ska vara svalkande och återfuktande? Tål att testas helt enkelt.




Denna väska var det som inhandlades. Var på att köpa den redan för två månader sen. Blev inte av helt enkelt och idag kostade den mig ynka 100kr. Som den väskoman jag är, köpte jag den. Perfekt till stranden och till slappa dagar.



Imorgon händer det greeeejer ;)

Jag ser fram emot det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0