Facebook die.

Orkar verkligen inte facebook på ett tag nu.
Inget illa ment mot någon men det är verkligen inget bra ställe att hänga på i mitt känslotillstånd just nu.
Så nu blir det mer update här+bilder.

Dagen har spenderats med Sabina i Kalmar.
Shopping+IKEA blev det denhär gången.
Upptäckte när jag kom hem att resultatet var oroväckande vitt och svart. Svarta leggings och tre vita linnen.
Men det var behövligt och passar till allt.
Så tack för shopping och prat-turen Sabinus :)

Ikväll var det studentfirande hos Sanna i Lenhovda, så Elin och jag tog bilen dit.
Hittade min första brända skiva från något bowlingkalas jag hade i femman? Sexan? och sen en annan bränd skiva jag fick av Elin och Elin när jag fyllde typ 15, 16.
Så det blev den musik dit och hem.
Trevligt kalas. nyktra var vi med för ovanlighetens skull.

Nu blir det till att dejta kudden igen, kärt förhållande.
Magen mår sisådär och halsen tycker inte om äpplena i salladen (men det var så gott i den så jag skiter i halsen just nu)
Tidig morgon imorgon med, lillasyster spelar fotboll i Trekanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0