-

Dethär med att skriva och tänka samtidigt är ju inte riktigt min grej?!
Det jag menade i förra inlägget var att jag hade tre myggbett som såg ut som ett sugmärke;o

Och nu har jag också fått allergisk reaktion på mina ben av alla myggbett:(
Suck!

Nog med klagande.
Idag var jag och hälsade på mitt sommarjobb.
Börjar v27 och sen 5 veckor framåt:)
Blir skönt med några veckor ledigt både innan och efter.
:)

Sen medan jag väntade på Elin, var jag på lindex och köpte lite grejer.
Till skolan och lämnade tillbaka bok och fixade dit bilder på plakatet.
Vidare till ÖB och handlade godis.
Hem och deeega.
Vi sket i grillfesten eftersom det regnar.
Blir till att ta igen det imorgon istället.

Btw, Aftonbladet säger finfint väder på fredag.
Och jag litar alltid på Aftonbladet!
Svik mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0