I don't wanna turn back time anymore.

Jag ÄLSKAR att jobba.
Visst, jag har ont lite överallt i kroppen efter en kämpig dag.
Men det är så jävla härligt att göra något, röra på sig, träffa människor.
Har haft riktigt roligt idag med hon som skulle introducera mig och sen med en annan tjej som också jobbar där.
Underbart. Så jävla underbart.
Plus att dagarna känns mer meningsfulla OCH jag tänker inte på så mkt annat.


Ikväll blir det till att träna barnen, eller barnen och barnen, en och annan lite mer äldre blir det väl också.
Vi är några man kort på tränarsidan, så jag får rycka in.
Även om soffan lockar. I alla fall för mina fötter.

Snart kommer Elin hit.
Hon ska ge mig massage och mata mig.
För jag är inte hungrig men behöver äta.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag matar dig bra, ;) hö hö <3

2010-07-10 @ 08:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0