Älska mer!

Jag Älskar solen.
Jag Älskar mina underbara vänner.
Jag Älskar att jag imorgon ska börja sommarjobba.
Jag Älskar Tove Styrkes nya låt Million Pieces.
Jag Älskar pasta och pastasås.
Jag Älskar att bada, fast det är svårt att doppa sig.
Jag Älskar att läsa Michaela Fornis blogg. Styrka till den kvinnan!
Jag Älskar kläder.
Jag Älskar lyxen av att sitta ute i solen, steka och läsa tidning.
Jag Älskar att ha Philadephiaost på mina knäckebröd på morgon.
Jag Älskar morgonkaffet.
Jag Älskar min underbart sköna säng.
Jag Älskar IKEAs chokladmousse.
Jag Älskar att höra romantiska berättelser. Blir lite svag i hjärtat och hoppas det händer mig någon dag.
Jag Älskar att älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0