Tuesday, of course..


Denna hemskt långa dag.
Känns som den aldrig vill ta slut.
Fyra långa lektioner innehåller den.
som man inte redan är skoltrött?

Har i alla fall påbörjat den sista kursen, Religion A.
Vår lärare verkar helt okej!
Hon pratade mycket om sig själv, sin familj och vi fick prata om oss själva.
Tror presentationen tog hela 45 min att ta oss igenom.

Snart kommer i alla fall Marcus.
Var ett tag sen vi träffades och han ska in i lumpen nästa vecka.
Jag, som pga något betyg som jag inte trodde jag skulle få, slog vad med honom om att jag inte skulle få det betyget jag verkligen ville ha. Han skulle få en tårta om han vann vadet. 
Vem tror ni misslyckades med sitt vad? ;) 
moí.  

Imorgon är det i alla fall onsdag.
Två lektioner.
Sen ska jag iväg och äntligen ta svininfluensa-sprutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0