Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din!

Har haft en riktigt bra shoppingdag med underbara vänner :)

Hittade ett par byxor för 75 spänn, en kjol för 100 ( kostade 400 från början) och en foundation för 120.
Blev även en pasta barnmeny på IKEA, med chokladmousse och kaffe för 30.
fynd fynd fynd :)
Speciellt det sista! det ska jag fortsätta med. Orka äta vuxenportion med pasta och köttfärssås!

Blir bilder på inköpen och dagen i stort senare ikväll,

Har bestämt mig för att det får bli gym imorgon.
Ska dit och svettas som en gris! Helt underbart.
Får se om det kanske blir en simtur på det.
Beror helt på när jag vaknar.

Snart: Tacos!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Fyndar-Fanny ;)

2010-01-30 @ 00:48:35
Postat av: Anonym

2010-01-30 @ 21:27:36
Postat av: Fanny

HAHA. självklart :D

2010-01-30 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0