In your face.!


Hade ju en riktigt trevlig dag igår, med noll lärare=noll lektioner.
Eller vi hade uppgifter i den första lektionen, som vi faktiskt gjorde, men sen..bara satt och väntade på bättre tider. Ingen svenska, ingen arbetsmiljö och säkerhet.
Nähä?!
Hem, drog till simhallen med syster, hem och laga mat, sen iväg på möte.

Idag hade vi faktiskt alla lektioner.
Vi jobbade på riktigt bra på historian, redovisning på måndag.
Rasmus diktade, jag skrev!

På religionen gick vi igenom de frågor vi jobbade med igår.
Sen lunch.
Grönsakspytt och keso blev det för min del. 
( På något vänster har jag faktiskt börjat gilla keso..weird. det ser ju ut som gröt?!)

Sen redovisning på Kerstins lektion.
Herregud, vad jag inte blev nöjd med min redovisning.
Jag var förberedd, men kände mig helt oförberedd.
Konstigt!

Men nu är det långhelg!
Det firar vi med en långkväll. 
Funderar på vad jag ska kolla på?! Kanske blir några avsnitt segemyhr.
Får jag gifta mig med Anton (Olle Sarri) eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0