You better keep on walking.


Har fått Salems låt på hjärnan. Problemet är att jag bara kan fem ord.
You better keep on walking.

Jag glömde berätta det i ett tidigare inlägg, men Hellis var med mig och såg melodifestivalen.
Så Hellis, Inga ledsna miner :) ( Förresten så har jag köpt din födelsedagspresent nu ;) )

Sagt och gjort. Har fixat två födelsedagspresenter och varit och provat en balklänning.
Den var jättebra och satt riktigt fint, förutom vid brösten, men vi drog inte åt riktigt heller.
Men jag ska fundera på den, ska in till Kalmar med Elin imorgon efter skolan och sen hade mamma fixat två stycken till jag skulle prova. Men dagens var jättefin och absolut en som jag ska tänka på :)

Sen har mamma sagt att jag ska kolla efter studentklänning i Malmö när vi ska dit på Sportlovet, annars så ska vi beställa den jag visade under. :)
Den plus ett par snygga remsandaler.
Gah. Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0