En lördag.

Har spenderats med Elin Gustafsson i Kalmar :)
Det var föreläsning med Kajsa Bergqvist och sen mat och shopping.
Men måste lämna tillbaka tröjan jag köpte pga pengabrist med väntade födelsedagar och en utgång.

Blev iaf bestämt att jag ska gå med Elin på balen, så på måndag blir det in och kolla balklänning i Kalmar.
Ska även ringa om Apu på måndag hade jag tänkt.
Sen har jag även lovat henne att jag ska åka med till Växjö på en mässa där de rekryterar jobb till bl a utlandet.
Kan bli spännande faktiskt.
Skulle vara skönt att få åka iväg lite efter studenten. Vill bara bort just nu och söka kan man ju alltid göra.
Skönt att ha alternativ till sommaren.
Fast jobbigt med för mycket, eftersom det kan sluta med inget.

Tjena, nu gav jag er en rejäl uppsats om min framtid.

Nu blir det till att lägga sig i soffan, med te och hushållspapper.
Förkylningen är inte helt släppt än och jag är riktigt trött efter en dag i staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0