Bang!

Veckan bara går,
Hinner inte med så mycket dator. Vill inte hinna med så mycket dator heller.

Igår var jag, elin, frida och julia i Växjö där det var mässa om olika jobb utomlands.
Så nu är jag grymt sugen på att åka iväg som au-pair i England, London.
Tror det skulle vara skönt att få komma iväg ett år i alla fall.
Och deras "krav" var ju i stort sett skräddasydda för mig ;D
Det känns bra att åtminstone ett av alla mina framtidsalternativ går ett steg framåt.

Idag var jag en lektion i skolan, religionskunskap.
Vi kollade på film om en nunna.
Lite intressant, men småtjatigt efter ett tag.
Men tror det är som Jill sa att man förstår nog inte riktigt hur de tänker om man inte själv är troende.
För att göra ett val att föralltid bo i kloster, är ett riktigt stort steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0