Time to..

återuppliva!

Blir ett inlägg idag. För att jag är uttråkad.
Inte är det första gången, inte andra gången..
säkerligen sjuttifjärde gången dethär året som jag är förkyld och så lyckades jag toppa med lite trötthet och feber. Well done fröken!

Missade en fest igårkväll, vilket jag känner mig jävligt deprimerad för.
Snart tycker folk jag är så tråkig att jag inte blir bjuden på fler.
Med all rätt, skulle jag nästan tycka!
Men jag ska äta massa vitaminer så jag inte missar Sabinas fest om två helger.
Då firas det att hon fyllt 20 hela år.
Stora flickan! :)

Nä, nu blir det nog till att ta på mig vinterjackan och sätta mig i solen.
Ingen förkylningsframkallning, men kanske kan locka fram lite fräknar på näsan?

tjo!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, bara proppa i dej vitaminer :D <3

2010-04-25 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0