Thursday.

Veckan har gått fort och imorgon är det fredag.
Sista APU-dagen, vilket känns väldigt sorgligt.
Några ville ha mig kvar, de planerade stordåd med att kedja fast mig alt tejpa eller limma.
me like (y)
Eftersom vi ska in till Kalmar imorgon var det betygssnack och utvärdering idag.
De har varit väldigt nöjda med att ha mig där och jag har varit väldigt nöjd jag också.

Har lite nya funderingar på min framtid nu.
Som en pannkaka har de bytts, men jag tänker inte säga eller berätta ett knyst förrän de är fixat.

Och uppdateringen om fakturan vs. klänningen, så har jag fått svar om att jag ska höra av mig om jag inte fått klänningen förrän förfallodatumet, då flyttas datumet fram till när jag ska betala det.
Dock har jag inte hört något om var min klänning kan befinna sig?
Weird.

Imorgonkväll spenderas först vid chokladhjulet till åtta, sen blir det hem till Sanna på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0