Technology


Jag blir helt galen!
Idag fick jag en påminnelsefaktura på studentklänningen som jag inte ens fått och jag har inte heller fått någon jävla faktura?!
Det roliga är att den vara jag inte fått måste jag betala innan den 3 maj, alltså söndag?!
Kul, mycket kul.
Deras telefonkund-tjänst var inte öppen, utan fick mejla. Ett svar tillbaka om att mitt ärende skulle bearbetas inom 48-72 timmar.
Fan, jag kommer inte kunna sova denhär natten.
Är orolig som fan och vill gärna inte har något på jävla inkasso när jag är igång och ska söka lägenhet och skit.
Fan Fan Fan.

Så varning! Stylebystars.com är ett jävla skitföretag.

Sprid vidare.

Tack för mig och min tillbakakommande huvudvärk.

Uppdatering: Okej, jag var sjukt förbannad. Skrev till de som hade skickat ut fakturan och fick svaret att den riktiga fakturan inte kommit eftersom den kommer med varan.
Tack Klarna för snabbt svar. Nu ska jag bara invänta nästa svar då jag frågade om jag var tvungen att betala påminnelseavgiften om jag inte fått varan och jag då inte heller fått fakturan.

Inväntar svar från två ställen och jag har fortfarande huvudvärk.

Update later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0