Maximala hastigheter.

Hej påsklov!
Helt underbart ju.
Och ett litet plus åt att solen lyser utanför.

Ett fett minus åt allergi mot pollen som jag tror jag har lyckats utveckla.
Nästäppa och rinnande ögon. Det låter väl lite så? Vore ju inte helt otroligt eftersom både mamma och pappa är allergiska. Så det hade ju vart nästan för bra om jag hade sluppit undan.
Tror jag ska fira med att köpa mig en fet godispåse och en tidning.

Inga glada påskkärringar som sprungit och tiggt godis av mig nä.
nähä, då får jag väl offra mig och äta själv. nemas problemas.

Nu ska maja och jag dra ut en sväng med bilen.

Förresten, jag vann 1 miljon på triss idag.


..den gick ni på eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0