Lägenhetstittande.


Tänkte berätta att jag faktiskt idag lagt mina intresseanmälningar på olika studentlägenheter i Malmö.
Känns så underbart kul att det äntligen är på gång och det känns lite mysigt att leta efter något eget :)

Samtalet mellan mig och pappa när vi satt och kollade hur lägenheterna såg ut:
F- Alltså, när jag flyttar måste jag få med mig min garderob. Kommer ALDRIG få plats om det är så få garderober som på bilden.
P- Fanny, jag lovar dig. När du flyttar köper vi en ny garderob som är rymlig och som håller för dina grejer.

Så, detta ska sparas som bevis. Och jag tycker om pappsen :)

Hittade en lägenhet som var riktigt bra i pris och som t o m hade KLÄDKAMMARE!
Big Love på det.
Dock var jag inte den enda som tyckte det lät bra, så står i kö med plats nummer 208.
Ska jag verkligen behöva hemsöka 207 människor för att jag ska få den lägenheten jag vill ha?
Hoppas det kommer fler ungefär likadana.

De andra jag la intresseanmälan hade bra ytor, kokvrå och helt okej med garderob och toalett.
Så nu är jag på gång!

Känns underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0