In the ghetto!


Sjukdag idag!
Försökte ta mig till APU-platsen för sista veckan. Men blev hemskickad direkt då lärarna tydligen tyckte jag såg lika illamående ut som jag kände mig. Eftersom mamma precis kommit ut från duschen och inte kunde hämta mig direkt, så skjutsade en av lärarna hem mig. Hur gulligt var inte det? Det är tråkigt att det börjar lida mot slutet nu med APU och allt.
Vill verkligen inte tillbaka och det är första gången jag känner så.
Men det är inte så länge kvar till studenten, så det hejar vi på! :)

Förmiddagen spenderades i soffan, under en filt och med ögonen stängda.
När jag vaknade var allt okej igen, förutom halsen som tydligen valt att krångla ännu mer.

Nyligen hade jag världens bästa utsikt utanför mitt köksfönster.
Fyra killar, med fasta ass, som skateade.
Asnajs! 

Igår fick jag reda på en mycket glädjande nyhet! 
En av mina bästa kompisar har förlovat sig med sin kille. 
Hur underbart kul är inte det? 
Så Grattis Sabina och Martin! :)  

Kommentarer
Postat av: Sabina

TACK!!! <3



btw så pratade Hellis & jag om att vi ville träffa dig nån dag i veckan ;) SÅ om du blir frisk så tycker jag vi satsar på det ? ;)

2010-04-26 @ 22:35:07
Postat av: Fanny

Nämen, vad trevligt! det tycker jag allt ni ;)

ska till apun imon så känner mig frisk iaf. Men torsdag om ni kan? :)

2010-04-27 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0