With you I am strong.

Härligt regniga dag.
blä.
Jag som ska dra mig över halva nybro hela kvällen.
Jaja, elin är ju med, så det blir nog bra.
Vårt turnérande.
lär ju sluta på donkan iaf sen.

Men innan det så är det studentmösseprovning.
härligt!
Vet nästan hur jag vill ha min.
:)
Sen blir det dubbellektion på körskolan.
Halka på tisdag!
ih.

Igår hade jag värsta stora planen.
Jag var hur trött som helst, så träningen blev lidande.
Men jag tänkte vara duktig och gå runt elin och hälsa på henne,
lämna lite grejer, sen till Åkrahäll och iaf hälsa på.
Hm, jag fastnade hos elin.
Hade så mycket att berätta! (Y) 
Imorgon ska hon och jag samla ihop massa filmer och kolla på :)
godis, godis, godis.

När jag kom hem hittade jag inte mina nycklar!
PANIK PANIK!
Fan, jag och nycklar är ingen bra kombination.
Och jag blir liksom inte undrande av vart mina nycklar är.
Jag blir panikslagen!
Irrade runt som en jävla duracellkanin i hela huset.
smsade elin.
Sen visade det sig att jag på något jävla vänster, hade satt in nycklarna i låset, fast jag vetat att det är öppet, öppnat och sen glömt kvar nycklarna!
Varsågoda och idiotförklara mig nu. Jag gör det faktist själv.

nä, nu blir det fan duschen. 
Fräscha till mig lite !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0