What do you feel when you see all the homeless on the street?


Dear mr president.

Haft den i huvudet hela kvällen igå roch hela dagen idag.
Sjunger ut den lite sådär emellanåt.
Låter ju förjävligt.

Snart blir det till att hämta kläderna från HM som kommit idag.
Sen prova dom, sen göra mig iordning och fixa lite.
IKVÄLL SKA JAG UT!
Den stora premiären.
Kommer bli asabra.
Med Sabina, svensson och raaaasmus :)
toppentoppen.
Åh, vad jag har längtat.
Och det känns så bra att det är just dom som följer med mig :)
tryggt och bra och apkuligt!

Nästa onsdag blir det kanske ut med några tjejer från klassen.
Vore jättekul :)
Speciellt eftersom vi har så grymt kul i klassrummen, vad skulle vi då inte ha på dansgolven och i baren? ;)

Nähä jaha.
Ska nog dra mig ut nu :)
ih.
Hoppas kläderna passar nu :O

dfghjklö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0