"Nu möter vi en korvig människa" ??

Det var en liten unge som sa det när jag mötte honom på min promenix i Nybro idag.

En korvig människa sa han åt mig.
Eller jag tyckte i alla fall att han sa det.
Försökte komma på hur man är en korvig människa.
Kollade på mina kläder.
Nej, allt är vanligt. Inget speciellt.
Hmm..

Min hals är genomförstörd.
Stor klump.
Blä.

Släktkalas idag.
Höll på att somna.
För att jag var så sjuk.
Feber.
Gick och la mig.
Vaknade tio minuter senare av att morfars hund tassade omkring på övervåningen.
"klipp,klipp,klipp" låter det.
Upp i sängen och gå rakt över mig för att sen hoppa ner igen och försvinna.

Har fått pengar.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med dom.
Eller jag vill så mycket med dom.

Först vill jag gånga dom med några tusen till.
Sen vill jag köpa massa kläder.
Mascara, våffeltång, beverly hills boxarna.
Stövlar har jag redan paxat 500 till. 

Funderar på om våffeltång och boxarna får vänta till julen. 
hm, troligtvis. 

Jösses. 
Nu kommer snart Elin och Hellis och roar mig iaf. 

hej hopp!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0