Look

Dålig uppdatering.
Jag vet.
Får försvara mig med att det vart mycket denhär veckan. 
Mycket runt omkring mig. Mycket i mitt huvud. 
Men idag, är det mesta utrett.

Skrivit klart historian.
Är riktigt nöjd över mina punkter.
Barnbidrag och Ishockeyn i Nybro.

Har även pluggat körkortsteori.
Ska sätta mig en stund varje dag nu, har jag bestämt mig för.
Jag lär väl inte ha så mycket annat att göra, när jag knappt kan va i kontakt med folk.
Jag känner mig helt handikappad när jag inte kan använda mobilen och nå folk.
När? Var? Hur? Varför?
En hel vecka kommer jag gå runt och fundera.
Tur man kan lägga det på viktigare saker då.
Får se.
Tycker folk kan höra av sig till mig iaf!
Och min syster är skyldig mig massa sms sen hon fick låna min mobil.
Hon hade smsat upp 5000 (!) sms på mindre än 1 månad.
Herregud människa.
Nästan så man blir imponerad.


Nu ska jag snart ta mig en promenad.
Ut i det väldigt fina vädret.
Inte alls!
Men behöver luften.
Sen in och plugga hälsopedagogik.
Sen skriva lapp till barnen på träningen imon.
Sen klippa pappas hår.
Sen duscha.
Sen bestämma pyjamas till morgondagens skolkort.
Sen dricka kaffe med Hellis någongång ikväll!

Oj.
Upptagna människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0