att vara eller icke vara?


Segis dag.
Mycket seg dag.

Först historian.
Skriva om sig själv.
yeah, gutt!

Sen ett prov på hälsopedagogik.
Tog mig en kaffe innan för att ladda.
Ingen bra idé.
Satt kissnödig från fråga 2 av 7.
Blev en del väldigt konstiga meningar,
 i och med att jag skrev med bläck och var tvungen att fortsätta på den meningen jag börjat på.
De tre sista var outhärdliga.
Och nej, jag går inte på toaletten mitt i ett prov.
Vill inte att någon ska tro att jag har fuskat.
Helt ärligt.

Sen jättelång rast.
Kebab med elin, rasmus och danne.
skola,
ÅIF-möte.

Sen Kerstins lektion.
Prata om uppväxten.
Känner lite såhär i efterhand att jag klagade kanske lite väl mycket på mina föräldrar.
När jag väl börjat så kan jag inte sluta.
Men mina föräldrar är bra :) oftast iaf. vem är perfekt?

sen klassråd.
tusen frågor, tusen uppgifter.

Börjar bli uppstressad.
Inlämningar i alla ämnen.
Friidrotten.
körkortsplugg.

Mina dygn räcker inte till och jag vill inte plugga hela tiden.

Ska nog hoppa av teckenspråket för att frigöra åtminstone två-tre timmar på måndagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET SKA DU JÄVLAR INTE :O:O

vem ska jag arbete med isf? jävla eddie, edvin eller vafan han heter :O

<333

2009-09-17 @ 16:57:23
Postat av: elin svensson

du får fan inte hoppa av teckenspråket? :O

vem ska jag arbeta med? eddie.. edvin.. vad han nu heter? :(

2009-09-17 @ 17:25:04
URL: http://friavagarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0