utnxd

Just nu är jag så arg, jag vill bara skriva massa arga grejer om folk som uppträder dåligt.
Men jag tänker hålla mig borta från det.
Avstånd.

Nu är mitt liv så tomt det bara kan bli.
Inga läxor eller någonting.
Ingen körning heller.
Vad ska jag göra?

Jag kollade Bert förut.
Nu ska jag äta.
Jag har börjat på diet.
Jag behöver nog det.

Är det vad som krävs för att NI ska lägga ner ert jävla snack?
Jag är inte pinnsmal. Men behöver jag bli det, för att NI ska sluta snacka?
Patetiskt.
Jag vill bara göra något. Egentligen vill jag skrika.
Skrika rakt ut, slå på er så ni fattar. GAH.


Kommentarer
Postat av: annie fager

åh människor kan vara sjukt jobbiga ibland, & skrik skrik en massa! på din fritid kan du förresten lära mig att köra bil istället :D <3

2009-10-20 @ 21:12:55
Postat av: Fanny

Jaaaa, jag ska skrika! så fort jag är ensam hemma! :)

HAHA. du får bli mitt nya projekt :D <3

2009-10-21 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0