Tonights the night we gonna let it happen.

Sov till 11 idag.
Gud så skönt.
Behövdes verkligen.

Vad som mer behövs?
Jo, lite energi.
Lite kaffe kanske?

Ikväll blir det bowling med sabina och woxter.
Kanske annie och w?

Får väl se vad vi kommer fram till senare.

Nu skulle jag egentligen vart i växjö.
Men jag var för trött.
Jag skulle följt med min syster när hon kollade gymnasie.
Jag har faktiskt nästintill fått henne till BF.
I växjö visserligen, men principen.

Tror inte hon ska få hjälpa mig med mitt karriärval.
Så sent som igår kom hon med det fina förslaget:
Fanny, du kanske ska bli rörmokare?
Nästan lika kul, som när min lärare tyckte jag skulle göra min APU på naturdagiset.
HA HA HA.


En liten reminder till mig själv ikväll: Blogawards 19.30 tv400

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0